I Love You - Tim Lopez、The Wind and The Wave

希望你遇到一个人,他看你时眼神温柔。陪你做很多事,说很多话,走很多路,重要的他不会让你迷失自己。”

I Love You

歌手:Tim Lopez / The Wind and The Wave

所属专辑:I Love You

歌词:

I'll take you

我会带你远走
Have you and hold you
拥有你 拥着你
Forever I'll love you
一生一世爱着你
With all of my heart
全心全意
You'll be the capulet to my montague
你对于我 就如朱丽叶之于罗密欧
Till the sun kills the moon
直到日月变迁

Till death do us part
直到死亡让我们分离
And even if our money all runs out
即使我们一贫如洗
That's alright as long as I got you around
只要你在我身边 我便无恙
Baby I'm so crazy
宝贝 我如此疯狂
No one makes me feel
无人让我感受到
The way that you do
你带给我的那种悸动
Nobody can wake me
无人能把我唤醒
Cause you're my dream come true
因为你就是我已然成真的美梦
You know that I Love You
你知道我爱你
True love
真爱
Is rare like a diamond
如同钻石版稀有
Two hearts on an island
两颗心坚守同一片爱土
That no one can reach
再无他人可抵达
It's just us
只有我俩
And the horizon
和那连绵的地平线
With you by my side I
有你在我身边
Can do anything
我无所不能


And even when the world seems upside down
就算这世界看似混乱不堪
That's alright as long as I got you around
只要你在我身边 我便无恙
Baby I'm so crazy
宝贝 我如此疯狂
No one makes me feel
无人让我感受到
The way that you do
你带给我的那种悸动
Nobody can wake me
无人能把我唤醒
Cause you're my dream come true
因为你就是我已然成真的美梦
You know that I Love You
你知道我爱你
The way you laugh
你开怀大笑的模样
The way you smile
你微微一笑的模样
The way you kiss
你亲吻我的样子
I'm on fire baby
都让我心潮澎湃
I'm all yours
我的一切都属于你
The things you said are all rosily
你说的那些话那么浪漫
The way we feel
我们都感受着那爱意
I 'm so lucky
我如此幸运
Baby I 'm all yours
宝贝 我的一切都属于你
Baby I'm so crazy
宝贝 我如此疯狂
No one makes me feel
无人让我感受到
The way that you do
你带给我的那种悸动
Nobody can wake me
无人能把我唤醒
Cause you're my dream come true
因为你就是我已然成真的美梦
You know that I Love You
你知道我爱你
Baby I'm so crazy
宝贝 我如此疯狂
No one makes me feel
无人让我感受到
The way that you do
你带给我的那种悸动
Nobody can wake me
无人能把我唤醒
Cause you're my dream come true
因为你就是我已然成真的美梦
You know that I Love You
你知道我爱你


评论

热度(12)

© 欧🐑不是羊 | Powered by LOFTER