Addicted to You - Avicii、Audra Mae

༺ Addicted to You ༻

亡命天涯的不一定是雌雄大盗,还有可能是超杀拉拉。油门一踩,她带她离开了那昏暗的小酒馆,在茫茫雪地之上,她们用疯狂抢掠书写了一段无人会信的离奇人生。(为那纵身赴死的爱情,要我等这样的女子一辈子都值得)更多百合MV请看本人精心收集歌单:唯美女同MV音乐❤她吻了那女孩 


【极具辨识度的独特音嗓】女伶浅唱篇


I don't know just how it happened,
我真的搞不懂这一切到底是怎么发生的
I let down my guard.
我卸下了我的心防
Swore I'd never fall in love again but I fell hard.
我发重誓我再也不要谈恋爱了,但我又再次沦陷
Guess I should have seen it coming,
我想我早该料到爱又再次来临
Caught me by surprise.
令我惊奇般的降临我身上
I wasn't looking where i was going,
我不想再看其他我曾考虑的方向

I fell into your eyes.

我已沦陷于你的双眼了
You came into my crazy world,
你进入了我这疯狂的世界
Like a cool and cleansing grace.
就像是冰冷且圣洁的浪潮
Before I knew what hit me baby,
在我知道是什么伤害我之前,
You were flowing though my veins.
你就这样随着我的血液流遍我全身吧
I'm addicted to you,
我为着迷
Hooked on your love,
沉瘾于你的爱你里
Like a powerful drug
就像毒品的力量
I can't get enough of.
我永远无法满足
Lost in your eyes,
我已沦陷于你的双眼了
Drowning in blue
那双深蓝的眼睛
I'm outta control,
我失去了控制
What can I do?
我还能做什么?
I'm addicted to you!
我为你着迷
When night blows in through the window,
当黑夜透过窗户
Dances 'round the room.
在房间里起舞
Got me hypnotized,
将我催眠
I'm getting high on the perfume.
我整个人都嗨了起来
I couldn't live without you now,
我不能没有你
Oh, I know I'd go insane,
噢 我知道我快疯了
I wouldn't last one night alone baby,
我不能一个人即使是一个晚上
I couldn't stand the pain!
我无法忍受着疼痛
I'm addicted to you,
我为你着迷
Hooked on your love,
沉瘾于你的爱里
Like a powerful drug
就像毒品的力量
I can't get enough of.
我永远无法满足
Lost in your eyes,
我已沦陷于你的双眼了
Drowning in blue
那双深蓝的眼睛
I'm outta control,
我失去了控制
What can I do?
我还能做什么?
I'm addicted to you!
我为你着迷
I'm addicted to you!
我为你着迷


 尾语:她们拥有一副辨识度极高,容易让人产生很深印象的音嗓,或沙哑烟熏,或俏皮甜美,或磁性质感,或低沉沧桑,总之独特到令人过!耳!不!忘!


评论

热度(16)

© 欧🐑不是羊 | Powered by LOFTER